דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוגי הפקת אירועים עיסקיים 

מאת    [ 04/11/2010 ]

מילים במאמר: 522   [ נצפה 1878 פעמים ]

אירועים עסקיים נחלקים לרוב לשתי קבוצות עיקריות: אירועים חוץ ארגוניים ואירועים פנים ארגוניים. האירועים החוץ ארגוניים פונים לכל בעלי התפקידים איתם עובד הארגון בשוטף אך אינם נכללים בין בעלי התפקידים המרכיבים אותו: ספקים, לקוחות, יועצים, נותני שירות ושותפים לדרך יהיו המוזמנים העיקריים לאירועים אלו.  בדרך כלל יעסקו אירועים אלו בפעילויות שנועדו לקדם את מטרות החברה, אירועים כמו :אירוע השקת מוצר, אירוע פתיחת קמפיין או אירוע תחילת עונה שמציגים את הארגון תחת אור הזרקורים.

 

במקביל, מקיים הארגון אירועים פנים ארגוניים הפונים לבעלי התפקידים המרכיבים אותו. הארגון, על כל עובדיו או על חלקם, יהיו המוזמנים העיקריים לאירועים אלו. אירועים אלו יעסקו בפעילות שדואגת לרווחת העובדים ברמות שונות. האירוע יכול להיות ערב חברה להנאת העובדים, אירוע הכרת תודה על מאמציהם, או יום עיון הנועד להעניק להם ידע בתחום בו עוסק הארגון או בתחומים אחרים. האירוע יכול להיות גם סדנת גיבוש שנועדה לגבש את צוות העובדים ולמצוא כישרונות חבויים בהם שלא באים לידי ביטוי בתפקידם הנוכחי בארגון.

 

המשותף לשני סוגי האירועים הוא שלשניהם מטרות שעליהם להשיג. התנהלותם התקינה והשגת המטרות תלויה בתכנון וארגון מסודר לפני האירוע ובמהלכו. הצעד הראשון בכל אירוע הינו תהליך הגדרת המטרות. אם מדובר באירוע פנים ארגוני כמו יום גיבוש או יום עיון, המטרות יכולות להיות גיבוש ויצירת הווי בין העובדים או הענקת ידע מקצועי וידע כערך מוסף. אם מדובר באירוע השקת מוצר, כמובן שהמטרות יהיו שונות ויעסקו במיצוב וחשיפה של המוצר או השירות החדשים.

 

לאחר שהגדרנו וסימנו מטרות, מתחיל השלב בו נקבע התקציב להשגתן. שלב זה מגדיר את המחיר אותו מוכן הארגון לשלם על מנת להשיג את המטרות שהציב לאירוע. ראוי לציין, כי חשיבותם של אירועים פנים ארגוניים כמו יום עיון או סדנת גיבוש חשובים לא פחות מאירוע חברה לספקים או אירוע השקת מוצר ללקוחות. תרומתם של אירועים אלו לארגון יכולה להיות גדולה מכל אירוע חשיפה או אירוע ספקים.

 

לאחר שהוגדרו המטרות ונקבע התקציב מתחיל השלב בו יש לאתר את המקום שבו יערך האירוע. מקום ליום עיון, מקום לסדנה או מקום לערב גיבוש ניתן למצוא די בקלות. מספר האפשרויות גדול ומגוון בתחום המקומות לאירועים עסקיים. קל וחומר לגבי מקומות לאירועים חוץ ארגוניים כמו השקת מוצר או אירוע לקוחות חשוב. לאחר שנמצאו מספר מקומות מתאימים יש להשוות הצעות מחיר ולבקר ברלוונטיים ביותר. הביקור המקדים יספק לכם את כל האינפורמציה הדרושה על מנת לסגור את העסקה ולבחור את המקום המתאים לכם ביותר.

 

יש מטרות, יש תקציב, יש מקום ונשאר לדאוג לתוכן. על התוכן להיות מזוהה עם המטרות של האירוע. אם מדובר באירוע חברה לרווחת העובדים חשוב שאלה ייהנו ממנו וירגישו מתוגמלים. אם מדובר באירוע השקת מוצר חשוב שהאורחים יוקסמו ויתרשמו מכל יתרונות הארגון שירותיו ומוצריו. שילוב של מטרות נכונות, תקציב ראוי, מקום מתאים לאירוע ותוכן שנבחר בקפידה ידאגו לכך שהאירוע העסקי יהיה אירוע מוצלח.

 

 

Eron - boutique &premium events""-הוקמה על ידי עירון בעל ניסיון וותק של 24 שנים בתחום הארועים  , החברה הוקמה מתוך היכרותו המעמיקה של עירון בכל תחומי ההפקה והן בשל דרישת לקוחותיו לספק מענה ושירותי הפקה הולמים לאירועים עיסקיים ופרטיים.  עירון מלווה באופן אישי כל אחת מהפקות החברה, לאורך התהליך במהלך ההקמות וביום האירוע עצמו ומספק מענה מלא זריז ומיידי  לכל דרישות הלקוחות ולצורכי האירוע,על צוות החברה נמנים אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב ותודעת שירות עמוקה.   לאחרונה הוספנו למשרדנו תוכנת הדמייה ממחושבת בה ניתן להמחיש באופן מדויקת ביותר כיצד ייראה האירוע שלכם וזאת בצורת "הלבשת"האלמנטים השונים כגון ריהוט,הצללה,במה על המתחם בו יתקיים האירוע בין אם זה חוף ים,מקום בטבע ואפילו הגינה בבית שלכם .   לרשותנו עומדים ספקים קבועים מן השורה הראשונה בתחום האירועים ביניהם חברות קונסטרוקציה ותשתיות,קירות הקרנת לדים,שירותי בר,קרונות שירותים מפוארים חברות הגברה ותאורה ,קייטרינג וכמובן עיצוב .   הפקנו וקיימנו אירועים מגוונים בכל סדר גודל ברחבי הארץ,במקומות לא שיגרתיים, באולמות ובגנים המובילים, בבתים פרטיים, בגנים הלאומיים, בטבע ובכל מקום בו נתבקשנו לקיים אירוע.   התגובות של  לקוחות  החברה ושל הקהל באירועים, מעידות כל פעם מחדש על התרגשות יוצאת דופן, הפתעה ובעיקר על חוויה שונה שלא תשכח מהר....   אנו ערוכים לתת מענה זריז לכל אירוע ולכל הפקה ולו הקטנה ביותר אשר תידרש ,לנו יש הסכמים עם מקומות וספקים במחירים שאתם לא תקבלו, ובמידה ותשכרו את שירותינו תחסכו לעצמכם הרבה כסף המון כאבי ראש והתרוצציות מיותרות.     בין  לקוחותינו נמנים : "המועצה לישראל יפה" ,"איגוד ערים לתשתיות" ,"TEVA "  Schering" Plough"","MSD", Sanofi -aventis"","תנובה" ,"מי-עדן" "סונול" " אמן מחשבים""012' ועוד  עשרות  לקוחות מרוצים.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב